2012. szeptember 10., hétfő

ViKING elment. 2003 július 2-án töltöttem fel az első képemet a Fotoarénára, azt sem tudva miként működik, és egyszercsak elkezdtek jönni az üzenetek az email boxba. Nem értettem, mi ez, csak azt láttam, hogy többen hozzászóltak a képhez. ViKING volt a negyedik. Pár nap alatt azért elkezdtem kiokosodni, miként is működik ez, és azt láttam, hogy ViKING az egyik legtöbbre hivatott, kreatív emberke ott, s ő volt az, aki sokáig egyike volt a legnépszerűbb, és legsokoldalúbb fotográfusoknak. Azért, mert jó, átkozottúl jó. Most ide kell biggyeszteni, hogy volt, ami annyira abszurd. Őszintén remélem, hogy van átjárás a szférák közt, mint ezen az első képen.

1 megjegyzés:

  1. Én is az Arénáról ismertem meg. Élményszámba mentek a képei. Kedves vidám meglátások, szép színek és kompozíciók. Igazi ösztönös tehetség volt. Aztán ahogy személyesen is találkoztunk(sőt azt nyugodtan mondhatom, barátok lettünk), egy nagyon szelíd, szerény és kedves embert ismerhettem meg benne, akivel névnapunkon (merthogy az közös) rendre azon igyekeztük, hogy megelőzzük egymást. Nehéz elfogadni, hogy elment. Nyugodj békében drusza!

    VálaszTörlés